30 November 2013

Vivix Shaklee Bantu Perokok Berhenti Merokok

10:11 0 Comments
Assalamualaikum. Sangat diakui kalau dah jadi perokok tegar, sangat sukar untuk terus berhenti merokok. Pagi tadi ada terbaca perkongsian sahabat FB. Mungkin boleh menjadi penguat semangat untuk berhenti merokok. Tidak terniat nak melukakan atau dijadikan sebagai modal promosi untuk jualan Shaklee. Sekadar saling ingat-mengingati. :)



Alhamdulillah. Shaklee boleh membantu anda berhenti merokok. Apa buktinya? Ini testimoni pengguna yang dah berjaya berhenti merokok dengan menggunakan Shaklee.

APA KATA PENGGUNA?



Jadi bagi mereka yang sedang berusaha untuk berhenti merokok janganlah mudah putus-asa. Kalau di ikutkan pada peringkat awal si perokok akan mengalami masalah kesihatan yang teruk. Ini kerana pada tempoh tersebut badan kita sedang melalui proses yang dipanggil healing crisis, iaitu tindak balas tubuh badan untuk melawan dan memperbaiki sel-sel badan dengan membuang sisa toksik daripada tubuh. Selepas sahaja kita katakan TAK NAK pada rokok, maka anda haruslah bersiap-sedia dari segi mental dan fizikal untuk  melawan simptom-simptom berhenti merokok.


Cuba kita bayangkan paru-paru kita yang telah bertahun-tahun diselaputi dengan nikotin macam dalam gambar ni.

BERHENTI MEROKOK DENGAN SHAKLEE

Supplement yang sesuai untuk mengurangkan keinginan merokok adalah supplement yang mengandungi sumber anti-oksidan yang tinggi. Ini kerana terdapat kajian para ilmuan daripada University of Rochester yang mendapati bahawa antioksidan mempunyai potensi untuk memperbaiki kerosakan sel dan melawan radikal bebas akibat kesan nikotin.

Antara supplement Shaklee yang dicadangkan untuk bantu berhenti merokok adalah Vitamin C, Vitamin E dan Vivix. Ketiga-tiga supplement ini mengandungi sumber antioksidan yang sangat tinggi, bagus, berkualiti dan dari sumber yang semulajadi. Anda boleh juga mengambil DTX Complex terlebih dahulu untuk melakukan proses detoksifikasi.

KENAPA VIVIX?

Ramuan yang terdapat di dalam Vivix adalah 10 kali ganda lebih hebat dari reservatrol:

✔ Antioksidan yang tinggi dapat memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat asap rokok.
✔ Diet antioksidan yang betul mampu mengurangkan pengaruh merokok disamping mengurangkan ketagihan nikotin
✔ Antioksidan dapat membantu menstabilkan radikal bebas yang tidak stabil akibat nikotin.
✔ Antioksidan membantu melindungi dan memperbaiki semula DNA yang telah terjejas akibat nikotin

Jadi tidak mustahil Vivix dapat membantu mereka yang ingin berhenti merokok. Pengambilan supplement boleh membantu perokok tegar diluar sana untuk menghentikan tabiat merokok yang secara terang-terangan mampu membahayakan kesihatan.

Untuk senarai harga runcit, klik SINI.
Untuk konsultasi PERCUMA dan harga lagi MURAH, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati! :)


Wakil Pengedar Shaklee Anda
Nur Hifzan Muhamad Zanini (ije) 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 933313 ] 
♥ Contact Number : 0136530440
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
 Emel : hifzan2286@gmail.com
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

** Shaklee ID 933313 boleh digunakan jika kawan-kawan nak beli sendiri di cawangan Shaklee yang berdekatan. Klik SINI untuk senarai cawangan Shaklee anda.

26 November 2013

Anak Bijak Sejak Dari Kandungan Ibu

09:06 0 Comments
Assalamualaikum. Bagi melahirkan anak bijak, anda perlu memulakan langkah pertama sejak dari awal lagi. Di awal trimester kehamilan, otak bayi sudah mula berkembang dan kemudiannya berterusan sehinggalah dia berusia dua tahun. 

Dalam pada itu, terdapat pelbagai teknik yang boleh anda lakukan untuk merangsang bayi dalam kandungan. Antaranya ialah rangsangan bunyi (alunan muzik atau suara ibu), pergerakan, tekanan, getaran dan komunikasi antara ibu dan kandungan. Melalui teknik-teknik ini, bayi akan bertindak balas dengannya. Ini secara tidak langsung dapat menggalakkan perkembangan fizikal, mental dan penglihatannya agar anak menjadi seorang yang bijak.


Sentuhan

Biasanya ibu hamil akan berhubungan dengan bayinya melalui sentuhan dan komunikasi di antara kedua-duanya. Sewaktu anda menyentuh, membelai, mengusap bahagian perut, sejenis hormon akan dirembeskan. Hormon tersebut berperanan memberi kelegaan kepada rahim. Ini secara tidak langsung menimbulkan keselesaan dan ketenangan kepada bayi. Jadi, gunakanlah kesempatan yang ada untuk berkomunikasi dengannya.



Muzik


Anda boleh gunakan muzik untuk merangsang kepintaran bayi. Ini kerana dia memang gemar dengan alunan bunyi. Malah bunyi-bunyi seperti denyutan jantung dan pernafasan anda turut memberi ketenangan kepada dirinya. Sekiranya anda memainkan muzik klasik, bayi akan bertindak balas dengan melakukan tendangan ataupun membuat pergerakan. Sehubungan itu, sewaktu trimester ketiga, bayi sudah boleh memberi tindak balas sekiranya anda meletakkan alat rangsangan yang banyak terdapat di pasaran di perut sambil berbaring. Yang menariknya, bayi akan bertindak balas apabila mendengar anda menyanyi. Bagi yang beragama Islam, alunan ayat Al-Quran ada lah terbaik untuk diperdengarkan pada bayi anda. Kerapkan mendengar ayat-ayat Al-Quran seawal yang mungkin.


Kesimpulannya, apa jua jenis rangsangan yang digunakan, anda perlu mengetahui teknik rangsangan yang betul agar dapat menyediakan persekitaran yang selamat, penuh kasih sayang dan menyeronokkan. Ketiga-tiga aspek ini amat penting untuk menggalakkan bayi membesar dengan sihat dan dapat belajar banyak perkara sewaktu masih di dalam kandungan.



Tiga Bulan Pertama


Maklumat penting untuk anda! Sebaik-baiknya anda perlu memulakan rangsangan untuk mendapat anak yang bijak sewal kehamilan berusia tiga bulan lagi. Waktu ini dipercayai amat sesuai untuk bayi menerima rangsangan pertamanya.


Pada waktu ini, bayi seharusnya menerima orientasi ruang dan rangsangan sentuhan daripada anda. Dengan yang demikian, bayi dapat mengembangkan kemahiran penglihatan dan motornya pada tahap yang berbeza sepanjang tempoh kehamilan. Oleh kerana itulah, anda perlu merangsang bayi hanya setelah dia mengembangkan deria agar dapat bertindak balas sepenuhnya.

Muzik Klasik


Setelah bayi berusia lima bulan, deria pendengarannya telah berkembang. Ketika ini, anda dapat menggunakan muzik untuk memberi rangsangan kepadanya. Dalam pada itu, muzik klasik terbukti sebagai rangsangan yang baik untuk mengembangkan kepintaran bayi.


Penyelidik di Barat menyatakan bahawa kebanyakan muzik klasik dihasilkan daripada nada-nada yang harmoni. Nada tersebut memberi rangsangan kepada bayi dalam bentuk gelombang alfa. Gelombang berkenaan akan menimbulkan mood tenang, relaks dan tenteram kepada bayi yang ternyata dapat membantu perkembangan dirinya. Selain daripada itu, muzik klasik turut terbukti berkesan untuk meningkatkan perkembangan otak, penglihatan, kemahiran bahasa dan motornya.

Oleh kerana itulah, anda dilarang sama sekali untuk merangsang bayi dengan menggunakan muzik-muzik yang “keras”. Hal ini dikhuatiri akan menimbulkan kebingungan dan akhirnya menjejaskan kepintarannya. Untuk itu, anda digalakkan untuk memperdengarkan bayi dengan muzik klasik pada waktu yang khusus. Ini dapat dilakukan terutamanya ketika anda sedang berehat. Alunan muzik klasik yang harmoni dan lembut tentu sahaja akan membuat bayi berasa tenang dan gembira. Seterusnya, impian anda untuk memiliki anak pintar akan tercapai sekiranya teknik rangsangan yang betul dipraktikkan.

Vitamin yang dicadangkan untuk perkembangan otak si manja anda di dalam kandungan ialah Omega Guard.. Omega guard ialah minyak ikan yang berkualiti tinggi yang selamat diambil oleh ibu hamil. 



Apabila seorang bayi menerima tahap DHA mencukupi dan bersama nutrien otak lain yang penting serta stimulasi pemupukan perkembangan, ia boleh membantu membentuk perkembangan empat ciri-ciri genius. Visual penglihatan lebih tajam untuk pembelajaran yang lebih cepat dan perkembangan intelektual yang lebih tinggi mendorong keupayaan lebih baik dalam pembelajaran dan ingatan. (Metro Ahad, 1 Disember 2013)
  
Mengapa Pengambilan Omega 3 Penting Terutamanya Semasa Mengandung?

• Omega 3 didapati penting untuk perkembangan sistem saraf otak dan awal penglihatan bayi. Kajian menunjukkan bahawa  ibu mengandung didapati kesusutan omega 3 dalam badan jika pengambilan omega 3  yang kurang dalam pemakanan akibat janin menggunakan omega 3 untuk perkembangan sistem saraf otak.


•Omega 3 juga digunakan selepas bersalin untuk membuat susu ibu yang penting untuk perkembangan bayi. Kajian telah mengesahkan bahawa pengambilan tambahan EPA dan DHA kepada diet seorang ibu hamil mempunyai kesan positif ke atas pembangunan penglihatan dan kognitif bayi. Kajian juga telah menunjukkan bahawa penggunaan omega 3 yang lebih tinggi boleh mengurangkan risiko alergi di kalangan bayi.

• Asid lemak omega 3 mempunyai kesan positif ke atas kehamilan. Peningkatan pengambilan EPA dan DHA boleh mencegah kelahiran pramatang, mengurangkan risiko pre-eklampsia dan boleh meningkatkan berat kelahiran bayi. Kekurangan pengambilan omega 3 juga meningkatkan risiko kemurungan ibu mengandung. Ini dapat menjelaskan mengapa gangguan emosi selepas lahir mungkin menjadi lebih buruk dan mula lebih awal untuk kehamilan berikutnya.


OmegaGuard
90 kapsul
Harga runcit semenanjung Malaysia ialah RM136
Harga termurah untuk anda! Hubungi saya sekarang!


Untuk senarai harga runcit, klik SINI.
Untuk konsultasi PERCUMA dan harga lagi MURAH, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati! :)


Wakil Pengedar Shaklee Anda
Nur Hifzan Muhamad Zanini (ije) 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 933313 ] 
♥ Contact Number : 0136530440
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
 Emel : hifzan2286@gmail.com
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

** Shaklee ID 933313 boleh digunakan jika kawan-kawan nak beli sendiri di cawangan Shaklee yang berdekatan. Klik SINI untuk senarai cawangan Shaklee anda.

24 November 2013

Apakah Kebaikan Alfalfa Complex Shaklee?

07:45 1 Comments
Assalamualaikum. Alfalfa Complex merupakan salah satu produk Shaklee yang cepat habis. Asal tambah stok, mesti licin. Sebab? Khasiat banyak tak padan dengan harga! Nak tahu harganya?!

Alfalfa Complex Shaklee ada 2 pilihan; 330 tablet atau 700 tablet.

Alfalfa Complex
Harga runcit 330 tablet Semenanjung Malaysia RM53
Harga runcit 700 tablet Semenanjung Malaysia RM97
Nak harga lebih murah? Hubungi saya! :)

TERKENAL UNTUK MERAWAT 3A:
• Arthritis
• Asthma
• Allergy

BERKHASIAT UNTUK MEMBANTU MASALAH:
• Penyakit Usus (Colon disorder)
• Buah pinggang
• Kencing manis
• Melawaskan usus
• Ulcer
• Fluid retention (sembab)
• Kurang selera

MENGANDUNGI 8 ENZIM YANG BOLEH MEMBANTU MASALAH:
• Penghadaman
• Pencernaan
• Flatulence
• Abdominal discomfort dikalangan orang dewasa

TERKAYA DENGAN KLOROFIL YANG DAPAT MEMBANTU MASALAH:
• Gastrik
• Penyakit kulit (Eczema)
• Kurang darah (Anemia)
• Sembelit
• Badan, nafas dan kaki berbau

PROMOTES PITUITARY GLAND FUNCTION
Kelenjar pituitari (hypophysis) mengawal fungsi badan yang penting dan sistem hormon. Ia adalah bertopi keluar di pangkal otak dan kira-kira saiz kacang atau ceri, itulah sebabnya ia dipanggil "hypophysis". Kelenjar terletak dilindungi dengan baik dalam rongga kecil tulang tengkorak, tahap dengan hidung, dan di tengah-tengah kepala. Alfalfa memberi kelebihan terhadap fungsi kelenjar ini kepada badan secara maksimum. 


MENEUTRALKAN ASID DALAM HATI DAN BADAN (ALKALIZE'S BODY AND DETERIORATES LIVER )
Hati adalah organ dalam vertebrata, termasuk manusia. Ia memainkan peranan penting dalam metabolisme dan mempunyai beberapa fungsi dalam badan termasuk penyimpanan glikogen, sintesis protein plasma, dan detoksifikasi dadah. Ia juga menghasilkan hempedu yang penting dalam penghadaman. Ia melaksanakan dan mengawal pelbagai tindak balas biokimia yang tinggi kelantangan yang memerlukan tisu khas.

MERAWAT MASALAH KEPUTIHAN
Sifatnya yang mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, Maka, membantu dalam "hubungan" suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara. Memang sangat bagus diambil oleh wanita & para isteri.

SEBAGAI GALACTAGOUGE
Bagus diambil oleh ibu menyusu, kerana ia meransang dan menambah pengeluaran susu ibu.

Berminat untuk mencuba Alfalfa Complex?
Untuk senarai harga runcit, klik SINI.
Untuk konsultasi PERCUMA dan harga lagi MURAH, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati! :)


Wakil Pengedar Shaklee Anda
Nur Hifzan Muhamad Zanini (ije) 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 933313 ] 
♥ Contact Number : 0136530440
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
 Emel : hifzan2286@gmail.com
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

** Shaklee ID 933313 boleh digunakan jika kawan-kawan nak beli sendiri di cawangan Shaklee yang berdekatan. Klik SINI untuk senarai cawangan Shaklee anda.

22 November 2013

Cara Terbaik Bakar Lemak Badan

08:56 0 Comments
Assalamualaikum. Ramai yang tanya 

  • 'Betul ke OmegaGuard boleh bakar lemak? 
  • Bukan Lecithin ke yang boleh bakar lemak?'
Seperti yang diketahui, harga OmegaGuard memang mahal sikit dari Lecithin. Sebab semestinya sebab kuasa membakarnya yang lebih kuat. Kalau ambil kedua-dua Lecithin dan OmegaGuard sekali gus boleh tak? Mestilah boleh! Malah jadi SUPER POWER! Sebab dua agen bakar lemak, jadi lagi cepatlah penurunan berat badan!

OmegaGuard
90 kapsul
Harga runcit semenanjung Malaysia ialah RM136
Hubungi saya untuk harga jimat!

BAGAIMANA OMEGAGUARD SHAKLEE MEMBAKAR LEMAK?

Rahsianya ada pada Fatty acid iaitu asid lemaknya. OmegaGuard Shaklee mengandungi EPA dan DHA. Asid lemak omega 3 ini membantu meningkatkan paras hormon "leptin". Leptin ini adalah hormon yang bantu mengawal selera makan. Jika paras leptin dalam badan adalah tinggi maka selera makan kita akan berkurang.



Leptin ini juga boleh meningkatkan metabolisma badan. Bila metabolisma meningkat, maka cepatlah lemak dibakar di mana akan membantu kita untuk kurangkan berat. Haaaa nampak tak, bukan semua LEMAK itu tidak bagus. Inilah contoh lemak yang bagus iaitu OMEGA 3 FATTY ACIDS.

"A study published in the International Journal of Obesity showed that supplementing the diet with omega 3 fish oil increases the number of fat calories burned per day by up to 26%! "
sumber dari:energyfirst

BAGAIMANA OMEGA 3 FATTY ACIDS BERTINDAK?

  • Jadi motifnya di sini, makan lemak (asid lemak omega 3), boleh bakar lemak. Sungguh dahsyat kan? Ia boleh mengawal rasa lapar dengan menstabilkan paras gula dalam darah.
  • Dalam satu study di Australia menunjukkan mereka yang bersenam dan mengamalkan omega 3 lebih banyak membakar lemak daripada mereka yang bersenam tanpa mengambil asid lemak omega 3. Menarik bukan? Sudah tau tips, lepas ini pasti ramai yang slim:)
  • ia meninggikan paras leptin yang mana akan membuatkan selera makan berkurangan.

Patutlah ramai yang ambil Omega Guard kata rasa tak selera nak makan sebab kenyang. Ohh ini sebabnya. Lepas ni wajib nak bawa kemana-mana. Takut GEMUK! 





TESTIMONI PENGGUNA OMEGAGUARD SHAKLEE

Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

Testimoni 4

Testimoni 5

Untuk senarai harga runcit, klik SINI.
Untuk konsultasi PERCUMA dan harga lagi MURAH, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati! :)


Wakil Pengedar Shaklee Anda
Nur Hifzan Muhamad Zanini (ije) 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 933313 ] 
♥ Contact Number : 0136530440
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
 Emel : hifzan2286@gmail.com
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

** Shaklee ID 933313 boleh digunakan jika kawan-kawan nak beli sendiri di cawangan Shaklee yang berdekatan. Klik SINI untuk senarai cawangan Shaklee anda.


Kepentingan Asid Folik Sebelum dan Semasa Hamil

08:32 0 Comments
Assalamualaikum. Asid folik sering dikaitkan dengan wanita yang ingin hamil dan wanita yang sedang hamil. Untuk mengelak daripada berlaku sebarang kecatatan otak, seorang ibu yang ingin hamil perlu melakukan perancangan sejak awal lagi. Tiga bulan sebelumnya anda mestilah menjaga kesihatan termasuklah pengambilan asid folik, mengelakkan tekanan emosi, makan makanan rendah lemak, rendah gula. Buat senaman sekurang-kurangnya tiga kali seminggu dan banyakkan minum air. 


Dan apabila dah hamil, wanita perlukan nutrien secukupnya agar diri dan bayi dalam kandungan sihat. Sebab itulah penting pemakanan yang sihat dan seimbang buat ibu yang hamil. Masalahnya apabila alahan berlaku sepanjang kehamilan, si ibu tidak dapat mengawal pemakanan untuk makan makanan berkhasiat. 

KENAPA PERLU ASID FOLIK?

Pengambilan asid folik bagi ibu hamil adalah untuk perkembangan sistem saraf dan sel darah merah semasa hamil. Apabila kurang pengambilan, kajian mendapati wujud masalah yang dikenali sebagai neural tube defects iaitu kecacatan yang berlaku pada saluran saraf bayi yang menyebabkan kecatatan otak dan saraf tunjang (spina bifida). Malah ia boleh mengganggu pembentukan otak yang boleh menyebabkan kecacatan pada susunan saraf atau otak bayi


Jadi jika anda merancang untuk hamil, atau sedang hamil janganlah culas nak ambil asid folik sebab penting tau asid folik ni. Kalau Vitamin Shaklee. Anda boleh ambil B Complex Shaklee. Yang memang ada asid folic dalam B Complex Shaklee sebanyak 200mg. Harga pun murah je. Tahan 4 bulan pula tu sebotol.


B Complex
120 tablet
Harga runcit semenanjung Malaysia ialah RM53
Hubungi saya untuk harga jimat!

Untuk senarai harga runcit, klik SINI.
Untuk konsultasi PERCUMA dan harga lagi MURAH, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati! :)


Wakil Pengedar Shaklee Anda
Nur Hifzan Muhamad Zanini (ije) 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 933313 ] 
♥ Contact Number : 0136530440
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
 Emel : hifzan2286@gmail.com
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

** Shaklee ID 933313 boleh digunakan jika kawan-kawan nak beli sendiri di cawangan Shaklee yang berdekatan. Klik SINI untuk senarai cawangan Shaklee anda

20 November 2013

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan

09:30 36 Comments
Assalamualaikum. Dalam keghairahan membeli set asas kuruskan badan Shaklee; Lecithin dan Alfalfa, harus diingat agar pengamal mengambil makanan tambahan ini dengan kadar yang betul. 

Jika dilihat pada botol Alfalfa Complex, jumlah maksima yang diperlukan ialah 10 biji Alfalfa setiap hari. Namun ingat air kosong yang perlu minum pun mesti banyak. 



KENAPA PERLU MINUM AIR?

Ada pengguna yang mengadu pening kepala (tekanan darah meningkat) selepas mengambil Alfalfa, ketahuilah bahawa air berperanan penting bagi melancarkan pembuangan toksin dari badan dan membolehkan penyerapan nutrien secara optimum daripada vitamin oleh badan. 

Alfalfa Complex mengandungi Vitamin K. Bermakna ia akan menyebabkan kepekatan darah kita meningkat. Maka pengambilan air kosong yang banyak sangat disarankan. 

Asasnya, minum 1 liter air kosong bagi setiap 25kg berat badan. Andai berat badan 75kg, minum air kosong sebanyak 3 liter sehari. 

Usah panik atau putus asa. Dah ramai yang berjaya mendapatkan bentuk badan yang baik selepas mengamalkan set asas kuruskan badan Shaklee ini. 

BILA WAKTU SESUAI AMBIL ALFALFA DAN LECITHIN?

Lepas makan tengahari:
  • 3-5 biji Alfalfa Complex
  • 3 biji Lecithin
Lepas makan malam:
  • 3-5 biji Alfalfa Complex
  • 3 biji Lecithin
Di peringkat awal pengambilan Alfalfa, cuba 3 biji dahulu. Bila dah biasa (1-2 minggu), ambil 5 biji.

KENAPA AMBIL SELEPAS MAKAN?

Kedua-dua makanan tambahan ini berfungsi sebagai detox. Lecithin mengecilkan lemak terapung di dalam badan dan Alfalfa Complex bertindak melawaskan perut. Maka, proses detox berjalan lancar selepas makan. 

TESTIMONIAL PENGGUNA ALFALFA DAN LECITHIN


Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

Testimoni 4 

Testimoni 5

Testimoni 6

Testimoni 7

Testimoni 8

Testimoni 9

Testimoni 10

Jom dapatkan..
  • Set Asas Kurus Shaklee; Alfalfa Complex dan Lecithin atau..
  • Set Kurus Lengkap Shaklee; Alfalfa Complex/Herblax, Omega Guard/Lecithin dan Cinch Shake/ESP
  • Set Kurus untuk Ibu Menyusu; Alfalfa Complex, Lecithin/OmegaGuard dan ESP
Ini peluang terbaik anda untuk mendapatkan Set Kurus Shaklee pada harga istimewa. Hubungi saya sekarang untuk konsultasi produk mengikut kesesuaian anda.


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
 Emel : hifzan2286@gmail.com
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 

lngin membuat belian Set Kurus Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? Klik imej di bawah.


Juga klik SINI untuk tutorial langkah pembelian secara online.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Pick Up/COD Area:
Kluang dan Batu Pahat

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia
Dapatkan pelbagai supplement hebat Shaklee anda sekarang!