16 September 2014

ESP : Bahayakah Semua Soya Di Dunia Ini?

ESP sangat popular. Ada yang macam pernah dengar perkataan ESP. Ada yang langsung tak ambil kisah. Ada yang tahu kewujudan ESP tapi tak ambil manfaat. Maka rugi lah kalau tak ambil kesempatan beberapa minit ni untuk ketahui kelebihan dan keistimewaan ESP Shaklee. 

APA ITU ESP?
ESP 
850 g
Runcit RM150
Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa

ESP adalah ENERGIZING SOY PROTEIN. Sebab utama ESP tersangat popular dan produk yang paling laris ialah kerana ESP membekalkan sumber protein. Semua tahu bahawa badan kita perlukan sumber protein. 

Dalam pemakanan seharian kita sumber protein ada dalam ikan, ayam, daging. Tapi kenapa setiap hari makan lauk ayam tapi kerap juga tak sihat. Tak cukup ke? Untuk pengetahuan, ikan, ayam, daging tu kan kita masak dulu sebelum makan. Apabila dah masak, dah kena panas api,  kandungan protein tu akan musnah dan yang tinggal tidak mencukupi untuk keperluan yang diperlukan oleh badan.

KENAPA KITA PERLUKAN PROTEIN?


APA AKAN BERLAKU JIKA PROTEIN KURANG?

  • rasa lemah, lesu, tak bermaya dan akhirnya menggeletar/menggigil.
  • kolesterol tinggi, tekanan darah rendah dan pening.
  • punca ulser perut atau ulser usus.
  • luka lambat sembuh dan akhirnya berparut.
  • ganggu penglihatan / lama kelamaan jadi kabur.
  • antibodi tak kuat. Bila kurang protein, badan tak boleh nak lawan penyakit yang datang. Kurang ketahanan.

KEBAIKAN : ESP SHAKLEE

  • Untuk wanita yang ingin hamil atau merancang untuk hamil : ESP pulihara dan pelihara rahim kita.
  • Untuk wanita yang sedang hamil : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein bagus untuk tumbesaran.
  • Untuk wanita yang menyusu anak kesayangan : ESP bantu banyakkan pengeluaran susu. Bila kita cukup protein bermakna  kita cukup tenaga. Susu pun berkhasiat.
  • Untuk sesiapa yang ingin stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan.
  • Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan pun kurang.
  • Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semuanya cukup, haruslah boleh lawan penyakit yang datang, insyaAllah.
  • Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Bila dah cantik, tak perlu la nak tepek makeup tebal-tebal kan. Natural Beauty you!
  • Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walaupun puasa kita tak rasa lemah. Laar dan dahaga tu biasa la, itu dugaan tuhan bagi sebagai ujian.

KEBURUKAN : ESP SHAKLEE

Kesan negatifnya berlaku bila kita beli tapi tak minum, tak amalkan, tak ikut arahan yang sepatutnya. Rugi. Sedangkan mudah saja caranya. 

  • Bancuh 1 sudu besar dengan air kegemaran dan siap untuk di minum. (hubungi saya untuk info lanjut)
Bila semuanya tak buat, tak nampak hasil, kita jadi negatif. Nak salahkan siapa? Jadi sekarang ni kita dah tau kebaikan ESP Shaklee dan untuk siapa. Jom ber-ESP!


Ini peluang terbaik anda untuk dapatkan ESP Shaklee pada harga istimewa. Hubungi saya sekarang untuk konsultasi produk mengikut kesesuaian anda.


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
 Emel : hifzan2286@gmail.com
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 
lngin membuat belian ESP secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda?  Klik imej di bawah.


Juga klik SINI untuk tutorial langkah pembelian secara online.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Pick Up/COD Area:
Kluang dan Batu Pahat

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia
Dapatkan pelbagai supplement hebat Shaklee anda sekarang!


No comments: