10 December 2014

PRODUK CUCIAN RUMAH SEMULAJADI DAN SELAMAT

Saya rasa tak ramai yang tahu Shaklee ni bukan sahaja pengeluar vitamin semulajadi, tetapi juga mengeluarkan produk pencuci yang sangat mesra alam.
Pencuci apa pulak ye tak? Ala pencuci lah. Cuci baju, pinggan, lantai, kereta, cermin, dinding, dapur, cermin kereta dan 1001 proses membersih yang lain hehe
Bagusnya shaklee ni, pencuci atau detergennya adalah bebas kimia..selalunya bayi yang baru lahir ni ada yang alah pada sabun kan sebab kulit bayi sangat ‘fragile’ lagi, bila terkena baju yang dicuci dengan sabun biasa yang ada bahan kimia, kulit mudah meruam..wangi, ekonomi, dan bersih serta yang paling penting, semulajadi!



Pernah kenal Roger Barnett? Beliau ialah CEO Shaklee CORP dan sebab pertama beliau membeli syarikat ini ialah anak beliau yang pada satu ketika dulu diserang asma. Sangat sensitif. Budak-budak asma kita pun tahu kan macam mana, tak boleh habuk sikit, kotor sikit. Jadi mereka ni kena pastikan rumah mereka sentiasa bersih dan bebas habuk. Hari-hari mencuci dan yang memeranjatkan, anaknya semakin teruk. Setelah dikaji, siasat, rupanya detergen yang digunakan untuk mencuci itulah punca anak mereka semakin teruk.
Lepas mengenali Shaklee, anak mereka semakin pulih dan kini sihat. Dah besar dan hensem pon sekarang. Ada sesetengah daripada keluarga Shaklee saya sempat ke California dua tiga bulan lepas dan berjumpa sendiri dengan anak mereka. Siapa sangka kan, atas sebab ini, Mr.Roger Barnett membeli syarikat Shaklee.
Ini ada video ringkas tentang kisah yang saya sebutkan tadi.

RANGKAIAN PENJAGAAN RUMAH SHAKLEE (4 Produk)

Basic H2 Organic Super Cleaning Concentrate
473 ml
Runcit RM46 
Hubungi saya untuk harga istimewa

Kaedah Mencuci Secara Semula Jadi Tanpa Racun
Setiap botol Basic H2 Organic Super Cleaning Concentrate dengan kepekatan berganda ini sungguh selamat digunakan dan dilengkapi kuasa pembersihan yang tinggi untuk menanggalkan kotoran dan minyak dalam sekelip mata. Basic H² berkesan untuk membersihkan tumpahan susu, mengelap tingkap, menyental kotoran pada gril, dan1001 kegunaan lagi. Cubalah sendiri dan lihat betapa kagumnya anda!
Hanya Satu Pencuci Untuk Ribuan Kerja Rumah
  • Ultra-pekat: 16 auns boleh dicairkan menjadi 48 gelen pencuci berkuasa tinggi.
  • Pencuci serba guna: menanggalkan kotoran, gris dan minyak daripada sebarang permukaan yang boleh dicuci, di dalam dan di luar rumah.
  • Mencuci kotoran berminyak dan gris yang paling degil, tanpa meninggalkan kesan comot.
  • Dua kali lebih pekat berbanding rumusan Basic H² asal – hanya gunakan separuh sahaja.
  • Tidak perlu dibilas, tidak meninggalkan sebarang sisa sabun atau kesan palitan.
Gunakan Pada Sebarang Permukaan Yang Boleh Dicuci – Di Dalam atau Di Luar Rumah
  • Dinding, tingkap dan cermin
  • Kaunter dapur, jubin dan lantai
  • Peralatan
  • Dapur
  • Hiasan kayu
  • Periuk belanga
  • Perabot (Jangan gunakan dalam akuarium atau tangki air pengelap cermin kereta)
Dish Wash Concentrate
473ml
Runcit RM28
Hubungi saya untuk harga istimewa

Tangkas Mencuci Minyak, Lembut Pada Tangan
Jika kami menyatakan bahawa Pencuci Pinggan kami yang berbau harum ini tidak merengsakan tangan dan mesra alam sekitar, mungkin anda beranggapan bahawa ia tidak dapat menanggalkan kotoran dan minyak dengan berkesan. Hakikatnya, anda memerlukan beberapa titisan kecil sahaja untuk menanggalkan timbunan minyak yang melekat pada pinggan mangkuk anda. Benar, beberapa titis sahaja. Masih tidak percaya?
  • Lembut pada tangan
  • Rumusan berasaskan tumbuh-tumbuhan daripada sumber semula jadi yang mapan
  • Buih sabun yang tahan lebih lama
  • Menjadikan pinggan bersih berkilau
  • Hanya beberapa titisan untuk mencuci timbunan pinggan mangkuk di dalam sinki
Tahukah Anda?
  • Sesetengah pencuci pinggan mangkuk mengandungi surfaktan berasaskan petroleum dan bahan pencuci seperti diethanolamine (DEA) dan sodium dodecylbenzensulfonate.
  • Kedua-dua bahan tersebut boleh merengsakan kulit dan mata.
Fresh Laundry Concentrate
2.49kg
Runcit RM64
Hubungi saya untuk harga jimat

Formula semulajadi untuk pakaian yang lebih bersih. Anda dapat bayangkan keseronokan apabila hasil cucian bersih dan berbau harum? Rasai kepuasan yang lebih mendalam dengan pencuci fabrik Fresh Laundry. Rumusan enzim semula jadi ini bukan sahaja membersihkan pakaian dengan lebih baik, malah ia juga sama sekali tidak memudaratkan bumi. Ini bermakna, anda boleh menghidu keharuman pakaian yang dicuci sambil terus menghirup udara yang segar dan nyaman.
Tahukah Anda?
Kebanyakan serbuk pencuci pakaian mengandungi bahan perengsa yang boleh disedut atau diserap melalui kulit - punca lazim berlakunya tindak balas alahan. Triethanolaminedodecylbenzenesulfonate merupakan salah satu bahan perengsa tersebut, dan ia disenaraikan sebagai bahan berbahaya oleh EPA dan DOT.
Sentuhan dengan bahan ini boleh merengsakan dan membakar kulit dan mata. Jika terhidu, ia akan merengsakan hidung, tekak dan paru-paru hingga menyebabkan batuk, asma dan/atau sesak nafas. Kulit yang kerap bersentuhan dengannya akan menjadi kering dan gatal serta mengalami masalah alergi kronik dan ruam.
Soft Fabric Concentrate
946ml
Runcit RM40
Hubungi saya untuk harga berbaloi

Melembutkan pakaian. Pekatan pelembut fabrik yang berbau harum ini berkesan mengelakkan pakaian daripada berkedut dan melekat pada badan akibat kesan statik, berbanding produk lain yang anda sedang gunakan. Malah, rumusan berkepekatan tinggi ini amat menjimatkan dan membolehkan anda merasai perbezaannya dengan sekali sentuhan.
  • Berkepekatan tinggi: 32 auns mampu melembutkan 64 cucian
  • Melembutkan, mengurangkan kedut dan mengawal kesan statik secara semula jadi
  • Botol kecil mudah dibawa, dituang dan disimpan
Petua Berguna
  • Gunakan cecair Soft Fabric untuk cucian dengan mesin basuh. Ia membantu mengelakkan pakaian daripada berkedut dan melekat pada badan akibat kesan statik, malah pakaian keluarga anda terasa lebih lembutberbanding sebelumnya.
  • Perbandingan prestasi ini dijalankan pada 20 Jun 2006, dan keputusannya sah hanya untuk produk tertentu yang dipasarkan ketika itu. Semua tanda dagangan adalah hak proprietari pemilik masing-masing.
KENAPA MEMILIH PRODUK PENJAGAAN RUMAH SHAKLEE?

Keunikan Shaklee
Selamat
  • Tidak toksik
  • Tiada gas beracun
  • Tiada bahan kimia berbahaya
  • Tanpa pewangi
  • Lembut pada tangan anda
  • pH seimbang
  • Tanpa klorin
Berkesan
  • Amat berkesan menanggalkan minyak. Ultra-pekat: 16 oz. Boleh dicairkan menjadi 48 gelen
  • Dua kali lebih pekat berbanding rumusan asal
  • Basic H (hanya gunakan separuhsahaja)
Mesra Alam
  • Rumusan semula jadi daripada sumber yang mapan (diekstrak daripada jagung dan kelapa)
  • Mudah biorosot
  • Tanpa fosfat
  • Bungkusan yang boleh dikitar semula
  • Tanpa bahan pewarna
  • Selamat untuk sistem septik dan pembetungan
Berminat untuk mendapatkan produk penjagaan rumah organik tanpa bahan kimia? Hubungi saya.


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
♥ SMS/WhatsApp : 018.270.4872 
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 

lngin membuat belian SET PENJAGAAN RUMAH SHAKLEE secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? Klik imej di bawah.

Klik SINI untuk tutorial belian secara online.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Pick Up/COD Area:
Kluang dan Batu Pahat

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia
Dapatkan pelbagai supplement hebat Shaklee anda sekarang!

1 comments:

blogger lelaki said...

vitamin shaklee bagus untuk kesihatandan ada bermacam-macam produk yang terbaik