04 December 2014

Testimonial VIVIX: Kulit Kusam Dan Jeragat Hilang!

Semalam rakan Shaklee berkongsi testimonial terbaru beliau. Selepas menggunakan Vivix, inilah hasilnya!

Menakjubkan. Cantik, kan?
FAKTOR MAKIN TAK CANTIK
VIVIX adalah rumusan untuk anti-aging atau awet muda. Ramai daripada kita tidak tahu, segala kerosakan yang berlaku ketika usia kita meningkat adalah disebabkan oleh pemakanan, perubahan cuaca, perubahan fisiologi. Tambah-tambah wanita yang mengandung dan melahirkan bayi. Banyak sangat berubahnya, dari segi hormon, bentuk tubuh, kulit dan segala-gala..
Tipu kalau ada wanita yang tak pernah kecewa sekalipun dengan penampilan kan? Kalau dah namanya wanita, memang tak boleh dipisahkan daripada kecantikan dan kesihatan. Tiada siapa suka tengok wajah yang kusam dan badan yang geleber.
KEHEBATAN VIVIX
Hebatnya VIVIX ni ialah ianya dirumus khas untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang telah rosak. Cuba anda bayangkan, organ terbesar kita adalah kulit. Kalau orang tengok pun, mula-mula sekali tengok kulit lah kan, dah tu muka, tangan kaki semuanya kulit. Jadi, memperbaiki kulit seolah-olah memperbaiki seluruh tubuh kita dan dengan VIVIX, ianya bukan bersifat luaran, tetapi memulihkan dari dalam. Jadi, badan bukan sahaja makin cantik, tapi makin sihat!
BAGAIMANA VIVIX BERFUNGSI?

Kalau nak perbaiki sesuatu, baikilah dari akarnya kan? Jadi VIVIX telah mengambil pendekatan ini dengan memulihkan dari peringkat sel lagi.
4 MEKANISME PADA TAHAP SELULAR
1. KEROSAKAN DNA
Setiap hari sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu ‘typo’ (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan VIVIX melindungi dan memperbaiki sel DNA
2. PENGAWALAN GENETIK
Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap selular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan VIVIX mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular.
3. PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MEROSOT OLEH SEL
Mitokondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitokondria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan VIVIX menggalakkan biogenesis atau pembentukan baru mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.
4. PENIMBUNAN PROTEIN AGE
Penimbunan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan VIVIX adalah 10x lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

BAGAIMANA PULA DENGAN PENYAKIT?
Kalau kita menghidap penyakit kronik seperti kencing manis, penyakit jantung, darah tinggi dan lain-lain lagi, sel DNA kita semakin lama semakin pendek. Bagi orang yang sihat, sel panjang dan kuat. Bagi orang yang sakit sel pendek, mudah musnah dan akhirnya mati. 
Semakin kurang sel sihat maka semakin sakit lah kita.
Disinilah vivix memainkan peranan yang penting. Bila kita amalkan VIVIX, bahan yang terkandung didalam vivix akan bertindak dalam 4 cara ke atas sel badan kita.
  1. Memanjangkan tempoh hayat sel.
  2. Memperbaiki sel-sel yang hampir musnah. Dalam bahasa pasarnya, sel yang pendek dipanjangkan semula.
  3. Menguatkan sel-sel supaya tidak mudah musnah (Perlindungan Selular)
  4. Mempertingkatkan fungsi sel
Apa yang boleh kita simpulkan disini, bila kita makan atau amalkan VIVIX, kita sebenarnya membantu sel-sel badan kita untuk menjadi sihat. Seluruh badan kita terdiri daripada sel. Jadi sihatkan sel, InsyaAllah sihatlah badan kita.
Saya memang sangat setuju. Kalau badan kita, sel kita tidak sihat, makan lah satu beg ubat ke suplemen kecantikan ke, payah memberi kesan pada badan. Jadi baiki akarnya dahulu. Bila sel sihat, insyaAllah, kita akan dapat lebih manfaat dari apa yang kita makan?
Taknak cantik macam puan kat atas tu? Hehe saya nak!
Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan VIVIX Shaklee untuk KECANTIKAN dan KESIHATAN


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
♥ SMS/WhatsApp : 018-270 4872 
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 

Ingin beli VIVIX secara online menggunakan kad kredit / kad debit? Klik imej dibawah. 



Klik SINI untuk tutorial belian secara online.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
Pick Up/COD Area:
Kluang dan Batu Pahat

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia
Dapatkan pelbagai supplement hebat Shaklee anda sekarang!

0 comments: