08 August 2015

Vita-Lea : Vitamin Untuk Letih, Lesu, Penat, Nak Pitam

Multivitamin dan multimineral SHAKLEE iaitu Vita-Lea Iron Formula.


Cadangan Pengambilan

2 tablet sehari, sebiji pagi dan sebiji malam.

Anggaran boleh tahan selama 3 bulan.

Pengalaman Pengguna

"Saya makan sendiri sebab saya ni jenis yang cepat letih, tekanan darah terlalu rendah. Bila duduk, nak bangun semula tu mula lah macam nak pitam jer. Gelap dunia jap. Aduiiii memang sangat menyeksakan sebab bila kepala dah berpusing-pusing tu tak boleh nak buat apa-apa kerja. Siap dpt MC tu 2@3 hari

TETAPI...setelah saya mengambil Vita-Lea tak sampai 1 minggu  dah nampak kesannya. ALHAMDULILLAH.

Pergi klinik sebab batuk. Then saya suruh doktor check tekanan darah saya sekali. Doktor dah cakap tekanan darah dah STABIL. Awak makan apa??
Saya cakap makan Vita-Lea Shaklee. Doktor pun sarankan mengambil multivitamin Shaklee sangat BAIK"
                                                                
Manfaat Vita-Lea

Secara umum, supplement multivitamin, insyaAllah dapat membantu dari segi:

Menjaga kesihatan jantung

Meningkatkan tahap tenaga

Meningkatkan sistem imun tubuh

Menguatkan tulang

Kesihatan mata dan penglihatan

Menstabilkan tekanan darah

Menjaga kualiti kulit sihat

Kenapa ambil multivitamin?

Zat pemakanan memainkan peranan penting dalam meningkatkan mutu kesihatan. Kita banyak makan makanan yang diproses dan terlebih masak. 

Vita-Lea menampung kekurangan vitamin pada tubuh, bahan tambahan ini juga bertindak sebagai merawat penyakit yang berkaitan dengan kekurangan vitamin dan mineral. Biasanya penyakit apa kekurangan vitamin dan mineral?

Lesu
Letih
Cepat penat
Pucat
Kurus cam orang sakit
Mudah dijangkiti penyakit
Kerap demam, batuk, selsema

Siapa Perlukan Vita-Lea?

Antara indivitu yang digalakkan mengambil multivitamin ialah:

anda wanita yang hamil dan menyusu anak

anda pengamal diet

anda perokok

anda yang pengamal vegetarian

Peminum alkohol yang kerap

anda pesakit yang perlu mengikuti jadual pemakanan yang khusus

ibubapa anda atau anda sendiri

warga tua yang tidak boleh menyerap vitamin B12

anda golongan yang kerap memakan makanan yang dimasak panas. Hal ini kerana vitamin hilang dalam proses memasak.

Masih sangsi?

Anda nak sihat dan bertenaga? Urus anak-anak, rumahtangga memang penat. Bekerja seharian pun penat, lagilah kalau kerja overtime kan? Kena cukup tenaga. 

Kadang makan pun tertinggal kan? Makan pagi jadi makan tengahari. Makan petang dah jadi makan malam terus.

Makan pun benda segera-segera. Keropok lekor, kuih rengas, kuih karipap, pisang goreng. Mana cukup zat makan macam tu kan? Berminyak lagi tu! Jadi untuk top up zat yang kurang tu, maka ambillah Vita-Lea Iron Formula daripada Shaklee.

Jom cuba Vita-Lea yang hebat!

Supplement seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan Sains terbaik Shaklee yang mampu dibeli.  Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Jika diambil setiap hari, Vita-Lea mampu:

Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik.

Mengandungi beta karotena yang membantu dalam mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu.

Mengandungi kalsium, fosforus dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi.

Biotin dan asid pantotenik membantu untuk memetabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh.

Vitamin B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah.

Amaran

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Tiada tambahan perasa tiruan, pemanis, bahan pewarna atau pengawet.

Testimoni Pengguna

Bertenaga dan kurang letih!


Cikgu bertenaga sepanjang hari


Bibir lembap macam pakai lip balm


Dah tak lesu!


Dulu HB darah rendah, mengah, mengantuk. Kini bertenaga!


Apa tunggu lagi? Tempah sekarang
Harga runcit RM88.75
Nak tahu harga runtuh?
SMS/WhatsApp : 018 270 4872


 Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj. Muhamad Zanini (ije)

0 comments: