20 July 2019

8 Testimoni Vitamin C Shaklee (Terbaru 2019!)


Cikgu Ije teruja nak kongsikan 8 testimoni terbaru 2019 pengguna vitamin C Shaklee. Jom tilik satu persatu. 

Testimoni 1: Manfaat seluruh badan
Bukan cerah muka sahaja, malah seluruh badan. Tak janggal dan lebih yakin!


Testimoni 2: Lain dari dulu!
Tengok sendiri macam mana rupa dulu. Sekarang? Berseri-seri sangat. Parut takde


Testimoni 3: Mengandung asbab jerawat naik!
Kata orang hormon tak stabil. Kawal jerawat dengan vitamin C. Bagus untuk ibu dan juga janin dalam kandungan (Baca: Prenatal Set Shaklee)


Testimoni 4: Dah yakin berselfie
Jangan tak tahu, ada yang tak suka selfie sebab muka kusam. Jom makan vitamin C!


Testimoni 5: Ramai yang puji
Tak harapkan orang puji. Tapi kalau boleh ada kulit lawa, kenapa nak biar kusam? Fuhhh. Kena beli dan makan vitamin C Shaklee!


Testimoni 6: Jangan salahkan kamera kalau hakikat memang gelap!
Orang dah tegur muka tambah berseri. Lelaki pun amalkan vitamin C. Tak kira jantina. Ada manfaat untuk tubuh, kena la amalkan.


Testimoni 7: Perubah 360°
Beribu dah cerah secara sihat dengan vitamin C Shaklee. Beliau sudah, anda bila lagi?


Testimoni 8: Jerawat sana sini
Jerawat cepat kecut. Dah kembali yakin keluar jumpa orang selepas guna vitamin C


Mesti tahu!

Tubuh kita mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh anda melalui pemakanan harian dan suplemen.

Tilik pisang di atas. Eksperimen mudah, tapi kesan serta merta. Boleh lihat bagaimana vitamin C bertindak sebagai antioksida. 

Sebab yang putih tu pahit, kita tak makan. Jadi penyerapan vitamin C daripada makanan harian tak maksima. Sebab tu perlu ambil 1 tablet SR Vita-C Plus setiap hari. Nak cover keperluan badan.

Tak sanggup! Jom jadi pengguna bijak. Dah berpuluh tahun sejarah orang amalkan Shaklee. Sangat selamat dan berkesan. Alhamdulillah.

Jom semak


Nak pilih vitamin C jenama apa?

Cikgu Ije terangkan 3 sebab kenapa kena pilih Shaklee:

1) Sustained Release Vita-C PlusTM adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

2) Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.

3) Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya.




Info tambahan tentang vitamin C




Promosi Julai 2019



Berminat untuk dapatkan Shaklee? Boleh contact Cikgu Ije. Nak mudah WhatsApp je. Klik 018 270 4872

Nak beli guna kad kredit sendiri? Boleh klik imej di bawah



Your Favourite Shaklee Distributor
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : 018 270 4872
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci / @cikgu_ije

No comments: