10 October 2019

5 Testimoni Bergambar Jeragat Hilang Secara Alami

10:51 0 Comments
jeragat, youth shaklee, shaklee, skincare jeragat

Kenali Jeragat
Jeragat ialah tompok-tompok kecil yang memenuhi bahagian muka. Tompok jeragat selalunya berwarna lebih gelap dari warna kulit asal dan ini menyebabkan tona kulit anda kelihatan tidak sekata.

Warna Jeragat
Bagi yang berkulit cerah, kebiasaannya tompok jeragat akan berwarna coklat manakala mereka yang berkulit gelap pula akan mendapat tompok yang berwarna hitam. 

Saiz Jeragat
Kadangkala, saiz jeragat yang kecil ini akan kelama-lamaan membesar kemudiannya bercantum dengan jeragat yang lain dan akhirnya memenuhi setiap ruang di wajah anda. Ini menyebabkan wajah anda kelihatan tidak menarik dan gelap.

Punca Jeragat

#1 Terdedah Kepada Sinaran Matahari

Seperti yang kita semua ketahui sinaran matahari akan mengeluarkan sinaran Ultraviolet (UV). Sinaran UV terdiri daripada tiga jenis:

Ultraviolet A – Cahaya ini adalah cahaya yang paling banyak dalam matahari, ia mampu menembusi lapisan kulit atas dengan mudah. Cahaya UV A akan menyebabkan kerosakan pada tisu-tisu penyambubg seterusnya menyebabkan masalah kulit kulit serta punca terjadinya jeragat dan yang lebih teruk kanser kulit.

Ultraviolet B – Cahaya ini adalah kurang berbanding UV A kerana UV B kebanyakannya telah diserap oleh lapisan ozon. Cahaya UV B ini akan menyebabkan kulit menjadi terbakar atau sunburn.

Ultraviolet C – Cahaya ini merupakan yang paling berbahaya terhadap kulit. Tetapi jangan risau kerana cahaya ini tidak sampai ke bumi disebabkan diserap oleh lapisan ozon.

Menurut pakar kulit, cara terbaik untuk halang penuaan dan pembentukan jeragat ialah dengan memakai sunscreen. Sebab , 80-90% penuaan pramatang adalah disebabkan oleh UV. Cara terbaik untuk halang UV ialah dengan memakai sunscreen.

Youth mempunyai Age Defense Moisturizer SPF 50 yang melembap dan membantu melindungi kulit daripada sinaran UV.

moisturizer shaklee, jeragat, youth shaklee, shaklee, skincare jeragat

#2 Penggunaan Kosmetik

Penggunaan kosmetik yang berbahaya dan tidak sesuai dengan kulit akan menyebabkan kulit menjadi jeragat. Bahan-bahan terlarang yang digunakan boleh menyebabkan kerosakan kulit kepada pemakai.


Youth Shaklee bebas daripada 1500 bahan kimia dan bahan penjagaan kulit yang berbahaya


jeragat, youth shaklee, shaklee, skincare jeragat

#3 Faktor Keturunan

Faktor genetik juga dipercayai penyumbang kepada masalah jeragat yang dihadapi oleh seseorang itu.

Memandangkan sekarang ni ramai yang bekerjaya, jika menggunakan petua-petua untuk hilangkan jeragat ambil masa. Jadi, semuanya mencari produk yang dapat mengatasi masalah ini. 

Testimoni Jeragat Hilang

Dengan itu, jom lihat testimoni pengguna Youth Shaklee

Tampak lebih mudah berbanding usia sebenar!

jeragat, youth shaklee, shaklee, skincare jeragat

Baru sebulan lebih guna, jeragat pudar banyak!
jeragat, youth shaklee, shaklee, skincare jeragat

Happy guna Youth!
jeragat, youth shaklee, shaklee, skincare jeragat

Ramai yang tegur! Maknanya? Menjadi!
jeragat, youth shaklee, shaklee, skincare jeragat

Banyak perubahan dalam tempoh 2 bulan!
jeragat, youth shaklee, shaklee, skincare jeragat

Harga Youth Shaklee


Berminat untuk dapatkan Youth Shaklee? Boleh contact Cikgu Ije. Nak mudah WhatsApp je. Klik 018 270 4872

Nak beli guna kad kredit sendiri? Boleh klik imej di bawah



Nak lagi jimat, WhatsApp Cikgu Ije untuk DAFTAR JADI AHLI (yuran RM65 atau PERCUMA dengan belian produk 200 point)

Your Favourite Shaklee Distributor
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : 018 270 4872
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci / @cikgu_ije

07 October 2019

10 Item Dalam Rangkaian Skin Care Youth Shaklee 2019

08:08 0 Comments
Youth sememangnya menjadi fenomena buat mereka yang sangat mementingkan kesihatan kulit muka tapi menggunakan bahan selamat, semulajadi. Dan paling penting ianya berkesan. 

Sejak dilancarkan Mac 2018 dengan 6 item, sudah beberapa kali Youth habis stok! Ada banyak sebab kenapa mereka sukakan Youth. Secara ringkasnya Cikgu Ije boleh simpulkan:

  • jimat (tahan 8-10 bulan). Kos bulanan yang murah jika dibandingkan dengan produk yang dibeli di drugstore.
  • kajian 8 tahun oleh pakar kulit untuk pastikan ianya beyong organic dan berkesan
Hari ni Cikgu Ije nak kongsikan kesemua item Youth Shaklee pada 2019 ini. Terdapat beberapa item baru yang diperkenalkan. Jom tilik apa yang Youth tawarkan

1: YOUTH™ Luminous Gel Oil Cleanser (125ml)

cleanser shaklee, cleanser youth, pencuci shaklee, pencuci muka, youth


3-dalam-1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci, dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya. Hadapi dunia dengan seri semulajadi anda.

Bahan-bahan Utama

Vital Repair+®, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau yang Menghaluskan.

2: YOUTH™ Perfecting Skin Toner (177ml)

toner shaklee, toner youth, youth

Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran dan tunjukkan kepada dunia, diri anda yang lebih cerah, berseri. Lakukan lebih daripada biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri.

Bahan-bahan Utama
Vital Repair+®, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau yang Meremajakan.

3:  YOUTH™ Age Defense Moisturizer - SPF 50 (50ml)

pelembap shaklee, pelembap youth, moisturizer shaklee, moisturizer, youth, sunscreen shaklee, sunscreen youth

Perlindungan untuk kulit anda adalah lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit anda lebih dari sekadar sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan Botani bernutrien melembapkan kulit anda dan menambahbaikkan penampilan kulit anda secara menyeluruh.

Bahan-bahan Utama
SPF 50, Vital Repair+® Complex, Muscadine Grape Extract.

4: YOUTH™ Advanced Renewal Night Cream - Rich (50ml)

krim malam shaklee, krim malam youth, night cream shaklee, night cream youth, krim malam, night cream, youth

Krim malam ini diformulasi dengan shea butter dan jojoba menghidratkan kulit dengan mendalam serta melembutkan kulit. Alga Marin ditambah dengan anti oksida yang kaya dengan vitamin membantu mengecas dan membantu sel kulit semasa anda tidur, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin, dan cerah.

Bahan-bahan Utama
Vital Repair+® Complex, Lotus Japonicus, Shea Butter, Jojoba.

5: YOUTH™ Advanced Renewal Night Cream - Light (50ml)

krim malam shaklee, krim malam youth, night cream shaklee, night cream youth, krim malam, night cream, youth

Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur. Campuran botanikal khas kami membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin, dan cerah.

Bahan-bahan Utama
Vital Repair+® Complex, Schisandra Chinensis, Lotus Japonicus.

6: YOUTH™ Radiance C + E (60 kapsul)

youth, skincare shaklee, kapsul vitamin c, kapsul vitamin e, radiance


Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah, dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.

Radiance C+E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit, dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Untuk kesan yang lebih menakjubkan, gunakan bersama rejimen penjagaan kulit anda selepas menggunakan serum.

Kapsul berdos-tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% terbiodegradasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.

Bahan-bahan Utama
20% Pure Vitamin C, Vitamin E, plus Raspberry.

Untuk penggunaan selama 60 hari.

7: YOUTH™ Restoring Eye Treatment (15 ml)

krim mata, eye cream, eye cream shaklee, youth eye cream, eye treatment, eye treatment shaklee, eye treatment youth

MEMPERKENALKAN YOUTH™ Restoring Eye Treatment, produk pelbagai fungsi yang memberikan manfaat anti-penuaan hebat dan solusi yang jelas dilihat untuk mata letih, kering atau sembap.Ianya bukan sekadar untuk mata!

Mengandungi Peptide Blend unik yang dibuktikan di dalam kajian klinikal dapat mengurangkan penampilan garis serta kedutan di kawasan sekeliling mata dan kedutan di sisi luar lipatan mata atau crow’s feet dalam tempoh masa seawal 7 hari.*
Mengurangkan sembap dan lingkaran hitam.**
Membantu menghilangkan kedutan mata dan menegangkan serta menghidrat.**
Mempunyai cooling tip unik yang menyegarkan dan memberikan tenaga di kawasan mata dengan urutan lembut. Hebat bukan?
*Seperti yang diukur dalam kajian klinikal 28 hari, 36 subjek, penggunaan dua kali sehari.
**Seperti yang dirasakan oleh majoriti subjek dalam kajian klinikal 28 hari, 36 subjek, penggunaan dua kali sehari.

Keistimewaan Shaklee
• 100% VEGAN   • TANPA PARABEN   • DIUJI SECARA DERMATOLOGI

Bahan-bahan Utama
Peptide Blend, Licorice Extract, Lotus Japonicus, Schisandra Chinensis, Hyaluronic Acid, Muscadine Grape, and Vital Repair+® Complex.

8: YOUTH™ Hydrating Gel Mask

youth, shaklee, skincare shaklee, youth skincare, mask shaklee, mask youth, gel mask, hydrating gel mask, mask kulit kering

Untuk Kulit Kering
Nikmati kulit yang lembut dengan formulasi yang kaya dengan kelembapan daripada gel emas yang menyegarkan bagi memberi kulit sihat secara mendalam supaya ia kelihatan terhidrat, berseri.

Bahan-bahan Utama
Asid hialuronik, jus daun aloe, dan gabungan pelbagai herba seperti Centella Asiatica dan ekstrak Chamomile.

9: YOUTH™ Purifying Clay Mask

youth, shaklee, skincare youth, skincare shaklee, clay mask, mask kulit berminyak, mask kulit berjerawat

Untuk Kulit Berminyak/Mudah Berjerawat
Menyahtoksin dan membersihkan kulit secara semulajadi. Dirumus oleh bahan semulajadi, formulasi ini menyerap dan menyingkirkan pencemaran, kekotoran, dan lebihan sebum untuk membantu meminimumkan liang pori yang kelihatan, memberikan kulit yang lebih lembut tanpa merekah dan kering.

Bahan-bahan Utama
Campuran tiga jenis tanah liat yang kaya dengan mineral, serbuk arang yang halus dan abu gunung berapi dari Pulau Jeju yang bersih di Lautan Pasifik.

10:YOUTH™ Moisture Lock Day Cream (50 ml)

moisturizer, shaklee skincare, youth skincare, pelembap shaklee

Penghidratan Mendalam, Segera.
Memanfaatkan kuasa botani, YOUTHTM menggunakan Teknologi Penghidratan Selular BARU untuk bertindak sebagai magnet kelembapan, menarik air ke lapisan luar kulit dan mengubahnya menjadi takungan untuk mengunci penghidratan.

Bahan-bahan Utama
Ekstrak Kaktus, gabungan unik empat jenis asid hialuronik, 100% Squalane berasaskan tumbuhan dan Youth Complex.

Berminat untuk dapatkan Shaklee? Jom daftar jadi ahli (RM65) dan boleh beli dengan harga ahli (jimat 20%). Boleh contact Cikgu Ije. Nak mudah WhatsApp je. Klik 018 270 4872

Nak beli guna kad kredit sendiri? Boleh klik imej di bawah



Your Favourite Shaklee Distributor
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : 018 270 4872
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci / @cikgu_ije

03 October 2019

Prove It. Live It. Share It (PLS) : Kempen t

15:13 0 Comments

Clean Start 2 Good Health

Kami percaya bahawa apa sahaja matlamat anda, sama ada menurunkan berat badan, mendapat lebih tenaga, kecergasan, atau jika anda mahu mengawal keadaan kesihatan, mulakan dengan DETOKS YANG SIHAT dan disambung dengan NUTRISI LENGKAP.

Detoks, atau pembersihan badan, adalah dengan membuang toksin berlebihan dalam badan, seterusnya dengan memberi nutrisi yang lengkap , jadi, organ akan dapat berfungsi dengan optimum.


Dan apabila badan anda bekerja dengan lancar dan mendapat khasiat yang lengkap, anda akan manikmati KESIHATAN YANG BAIK!



Siap, sedia, Detoks


Beri khasiat kepada badan untuk kesihatan yang baik


Get Ready to feel amazing with these steps!


1 - Prove It (Buktikan)

Sertai program DETOKS untuk set semula sistem tubuh badan supaya berasa lebih sihat dan bertenaga dalam masa 7 hari!

2 - Live It (Amalkan)

BERIKAN KHASIAT dengan produk Asas Harian untuk membina kesihatan yang baik untuk terus rasa hebat sepanjang hari!

3 - Share It (Kongsikan)

Rasa yang MENAKJUBKAN dan dapat membantu orang lain melakukan perkara yang sama.JANA PENDAPATAN melalui bonus program yang ditawarkan!




*Harga termasuk yuran keahlian RM65 beserta Kit Permulaan.
**Beli 200uv atau lebih untuk pengecualian RM65 yuran keahlian TERMASUK penghantaran percuma.



Berminat untuk dapatkan Shaklee? Boleh contact Cikgu Ije. Nak mudah WhatsApp je. Klik 018 270 4872

Nak beli guna kad kredit sendiri? Boleh klik imej di bawah



Your Favourite Shaklee Distributor
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : 018 270 4872
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci / @cikgu_ije

02 October 2019

Promosi Oktober 2019 Shaklee!

09:59 0 Comments

PROMOSI 1
OsteMatrix beli 3 diskaun 5%


OsteMatrix™ : Hargai Tulang Anda dengan Nutrien Pembina-Tulang

Tulang yang kuat untuk tubuh yang kuat. Bina dan pastikan tulang anda kuat dengan nutrien pembina-tulang untuk memastikan ia kekal sihat sepanjang masa.

Tulang merupakan sistem sokongan tubuh anda, kerana itulah amat penting untuk anda memastikan ia kekal kuat dan sihat. Tubuh anda membina tulang baharu dengan pantas, tetapi apabila umur anda meningkat, kehilangan tulang adalah lebih banyak berbanding tulang yang dibina. Hakikat inilah menjadikannya penting untuk anda membekalkan tulang anda dengan nutrien pembina-tulang yang berkualiti.*

Anda Memerlukan Lebih Daripada Kalsium untuk Tulang Yang Kuat
  • Kalsium - Bahan asas untuk membina tulang
  • Magnesium - Membantu menghantar kalsium kepada tulang
  • Boron - Membantu metabolisme tulang
  • Vitamin D - Merangsang penyerapan kalsium
  • Kuprum, Zink and Mangan - Mengaktifkan enzim yang membantu meningkatkan kepadatan tulang
Keistimewaan OsteMatrix Shaklee

Diformulasi khas dengan campuran 7 nutrien penting termasuk kalsium, vitamin D, magnesium, zink, kuprum, mangan, dan boron untuk membantu membina ketumpatan tulang. Kaplet bersaiz kecil, mudah ditelan.

Pengambilan hanya dua kaplet OsteMatrix® menunjukkan peningkatan dalam paras kalsium darah yang signifikan, diukur dalam tempoh 12-jam. Kalsium perlu diserap terlebih dahulu supaya badan boleh menggunakannya untuk membina dan mengekalkan tulang yang kuat.

Fakta Nutrisi

Setiap Kaplet menyediakan:

KKLIU 0604/2017
MAL07081510XC

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplemen.

Saranan penggunaan
Untuk dewasa sahaja. Ambil 3 kaplet OsteMatrix sekali sehari selepas makan.

Harga OsteMatrix 
Harga biasa sebotol OsteMatrix ialah RM61.25
Untuk 3 botol RM183.75
Dengan belian 3 botol diskaun 5% ni, harga cuma RM174.56
Jika anda ahli Shaklee, ada lagi diskaun tambahan 20%! Lagi jimat kan?
Hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran RM65. Jom!

Klik OsteMatrix untuk lebih info tentang promosi dan produk

PROMOSI 2
Prove it, Live it, Share it! (PLS)


1 | PROVE IT : Ready, Set CLEANSE DAY 1-7

Pilih mana-mana set di bawah dan mulakan langkah untuk detoks!

JOM DETOX SET (Harga runcit) RM500 dan/ atau
JOM VIVIX® SET (Harga runcit) RM656.25

2 | LIVE IT : NOURISH to good healyh DAY 8-30

SET ESSENTIAL HARIAN (Harga runcit RM920.25)


3 | SHARE IT Start EARNING Today

Mulakan Perniagaan Anda Sendiri! Anda adalah bukti hidup bahawa program ini berfungsi.
KONGSI dengan orang lain dan Ganjaran Tunai Mingguan

Terma dan syarat:

1. Promosi ini sah 26 September hingga 30 November 2019.
2. Jom Detox (Vanilla), (ii) Jom Detox (Chocolate), (iii) Jom Vivix (Vanilla) dan (iv) Jom Vivix (Coklat).
3. Terhad kepada satu (1) item PWP setiap pembelian. Pilih daripada 1 unit Kotak Pill atau 1 unit Ferrano Blender atau 1 unit Laguna Blue Shaker. PWP terbuka kepada pendaftaran baru dan SID sedia ada dengan pembelian Jom Detox / Jom Vivix / Set Penting harian.
4. Tiada had pembelian untuk Set Jom Detox / Jom Vivix.
5. Pemadanan Ganjaran RM75 akan dikira sebagai satu bulan kalendar bermula dari 26 September hingga 31 Oktober 2019 dan 1 hingga 30 November 2019.
6. Bonus Sepadan akan dibayar setiap minggu kepada Upline yang layak.

Klik PROVE IT, LIVE IT, SHARE IT untuk info lanjut

PROMOSI 3
Youth Mask


[1-31 OKTOBER 2019 PROMOTION EXTENDED] NEW YOUTH ™ PURIFYING CLAY MASK and HYDRATING GEL MASK

Pilih 3 set dibawah:
1. PURIFYING CLAY dan HYDRATING GEL MASK
2. HYDRATING GEL MASK SET
3. PURIFYING CLAY MASK SET

Eksklusif PERCUMA dengan setiap 2 Masker!
  • Youth™ Facial Brush
  • Youth™ Organza Bag
  • Buku panduan penggunaan mask
Terma dan syarat:

1. Promosi ini hanya sah 1 - 31 Oktober 2019.
2. Sementara stok masih ada.
3. Pilih dari 3 pilihan set 2 mask setiap set.
4. Purifying Clay Mask dan Hydrating Gel Mask tidak tersedia untuk jualan individu.
5. Promosi dan hadiah percuma yang tersedia sementara stok masih ada.

Klik Youth Mask untuk info lanjut.

Berminat untuk dapatkan Shaklee? Boleh contact Cikgu Ije. Nak mudah WhatsApp je. Klik 018 270 4872

Your Favourite Shaklee Distributor
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : 018 270 4872
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci / @cikgu_ije

27 September 2019

Keahlian Shaklee Seumur Hidup. Betul Ke?

08:39 0 Comments
CARA JADI AHLI SHAKLEE

Untuk menjadi ahli Shaklee, ada 3 cara:

1) Bayar yuran keahlian RM65 dan kos pengeposan Starter Kit RM10. Jumlah RM75
2) Percuma keahlian apabila anda beli produk Shaklee dengan jumlah point (UV = unit volume) 200. Belian lebih kurang RM600-RM700 bergantung kepada produk
3) Percuma keahlian apabila anda membuat belian set JOM SHAKLEE

ANNUAL SUBSCRIPTION 

Keahlian Shaklee ialah 1 tahun sahaja. Anda perlu perbaharui keahlian setiap tahun dengan belian Annual Subscription bernilai RM30.

TAPI... Ianya sebenarnya adalah PERCUMA. Nilai RM30 boleh di-redeem dengan belian mana-mana produk Shaklee. 

Dengan kata mudahnya, keahlian Shaklee ini percuma seumur hidup dengan syarat mesti buat 1 belian dalam tempoh 1 tahun, tanda aku masih setia. Gituuuu

CONTOH PENGAKTIFAN SEMULA KEAHLIAN

Cikgu Ije kongsikan contoh seorang downline yang menjadi ahli Shaklee makan sendiri. Jadi ahli sebab nak beli produk Shaklee dengan belian harga ahli. Jimat. 

Tapi dah lama beliau tak beli, senang cerita setahun sekali baru nak restock lagi. Maka keahlian Shaklee beliau dah tamat. Beliau mesti beli annual subscription RM30 untuk aktifkan semula keahlian dalam tempoh 3 bulan selepas tamat keahlian.

Contoh mudah, kalau join ahli pada 1 September 2019. Genap 1 tahun iaitu 1/9/2020 dah kena beli annual subscription ni. Tempoh 3 bulan sahaja iaitu antara 1/9/2020 - 1/11/2020. 

Kalau takde aktifkan keahlian/beli annual subscription dikategorikan sebagai TAK BERMINAT LAGI, CURANG. Lalu, keahlian terbatal. Kena daftar baru semula dengan 3 cara di atas.

Tak perlu risau. Ni semua Cikgu Ije boleh bantu aktifkan semula.




Yeay! Dah berjaya beli annual subscription!



Sekarang keahlian dah aktif, jadi boleh buat belian mana-mana produk Shaklee dan redeem balik RM30 (belian annual subscription tadi)



Ni contoh downline Cikgu Ije yang beli stok vitamin sesi keluarga beliau. Memang jadi ahli untuk makan sendiri sahaja. Jumlah belian beliau ialah RM624.

Masa nak buat bayaran, ada pilihan untuk E-VOUCHER dan ONLINE DEBIT CARD. Tengok! Boleh redeem RM30!



Masa buat bayaran, cuma dicaj RM594! Dah berjaya redeem RM30 untuk aktifkan keahlian tadi. 


Kesimpulannya, jadi ahli Shaklee dan beli 1 kali setahun. Cukup untuk anda kekal aktif dan jadi ahli Shaklee seumur hidup.

Kelebihan untuk ahli Shaklee makan/guna sendiri ialah:
  • Belian pada harga ahli 
  • Dapat menikmati bonus bulanan
  • Sistem belian mudah (online dan offline)
  • Kelas nutrisi daripada nutritionist

Klik DAFTAR SEKARANG, Join Now dan isi maklumat anda. 



Kemudian contact Cikgu Ije. Nak mudah WhatsApp je. Klik 018 270 4872

Your Favourite Shaklee Distributor
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : 018 270 4872
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci / @cikgu_ije