09 April 2014

Kempiskan Perut Buncit


Herblax Shaklee adalah antaran produk hot yang sangat laris di kalangan wanita-wanita yang ingin mengempiskan perut. Sebelum saya mengenali HerbLax, saya paksakan diri untuk buat senaman untuk kempiskan perut. Tapi selepas mengambil Herblax Shaklee, dah tak payah nak senaman lagi. 

Dengan mengamalkan Herblax, masalah sembelit tidak ada lagi, perut kempis dan berat badan pun cepat turun kerana secara tak langsung ia membuang toksin dan lemak yang terkumpul di dalam usus kita yang menyebabkan kegemukan dan pelbagai penyakit yang lain. Kesimpulannya, sesiapa yang nak kurang berat badan, ambil HerbLax!

Siapa yang dah cuba je tahu kelebihan Herblax ni.. Jemput baca testimoni mereka yang berpuas hati dengan Herblax Shaklee.

Testimoni 1 : Tidak perlu risau untuk makan banyak sebab HerbLax membantu membuang sisa-sisa yang tak guna


Testimoni 2 : Perut tak buncit selepas makan HerbLax dan dah tak sembelit lagi.


Customer ni makan HerbLax. Setiap dua hari dia ambil HerbLax empat biji. Makan malamnya, esok... perut membuang dengan jayanya.

Kiranya, proses detox berjalan lancar - segala toksin berlebihan di dalam badan, di keluarkan. Detox ialah proses meneutralkan atau membuang toksin dari dalam badan. Toksin ni adalah semua benda yang boleh membahayakan tisu badan - macam-macam la, dari aktiviti sel, persekitaran, makanan dan air. Jadi, bila toksin banyak dalam badan, penyerapan nutrien akan menjadi perlahan. Nak diet pun, mungkin tidak berapa berkesan.


Bagi anda yang masih belum berjaya menurunkan berat badan walaupun sudah mencuba pelbagai produk pelangsingan, anda patut bertukar pada Herb-Lax. Tak cuba tak tahu kan. Kepada anda yang ingin mengetahui cara menurunkan berat badan dengan vitamin Shaklee, boleh baca SET PELANGSINGAN BADAN

 Untuk senarai harga runcit, klik SINI.
Untuk konsultasi PERCUMA dan harga lagi MURAH, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati! :)


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Muhamad Zanini (ije) 
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
 Emel : hifzan2286@gmail.com
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

1 comment:

Bali Tour said...

terima kasih atas informasinya :)